Przedłużenie ochrony produktu
Dlaczego przedłużyć ochronę produktu*?
- bezpłatna naprawa w przypadku, kiedy nastąpi nieoczekiwana awaria sprzętu,
- nieograniczona liczba napraw w czasie trwania okresu ubezpieczenia,
- wystarczy jeden telefon do Centrum Autoryzacji Szkód, aby zgłosić powstałą szkodę,
- w przypadku niemożności naprawy z przyczyn technicznych lub ekonomicznych wymiana sprzętu na nowy,
- przedłużenie okresu ochrony* można wybrać podczas składania zamówienia przez Internet,
Jaki wariant wybrać?

Przedłużenie ochrony produktu* o kolejne lata. Maksymalnie można ją przedłużyć do 5 lat. Zabezpiecza sprzęt przed awariami nie wynikającymi z winy użytkownika.

Obejmuje zakres Wariantu Podstawowego rozszerzoną o ochronę sprzętu przed uszkodzeniami będącymi następstwem nieszczęśliwych wypadków, przepięć, kradzieży z włamaniem oraz rabunku.
Jak przedłużyć ochronę produktu*?
- Po dodaniu produktu do koszyka i złożeniu zamówienia pokaże się okienko z dostępnymi wariantami przedłużenia ochrony produktu* do wyboru – w zależności od rodzaju towaru okres ten wynosi od 1 roku do 3 lat. Jeżeli nabywasz kilka towarów, musisz dla każdego z nich z osobna wybrać opcję przedłużenia ochrony*. Łączny koszt pokaże się po kliknięciu w "Przelicz koszyk".
- Jeśli chcesz przedłużyć ochronę produktu* o dany okres, wybierz interesujący Cię wariant. Koszt przedłużenia gwarancji jest widoczny po prawej stronie, przy danym wariancie. Jeżeli nie chcesz przedłużać gwarancji, po prostu kliknij "Nie chcę przedłużać ochrony produktu*" – w takim wypadku masz jeszcze 60 dni na zmianę decyzji (licząc od dnia zakupu).
- Po przejściu do sekcji "Płatność i dostawa" wybierz dogodną dla Ciebie formę płatności (w przypadku wybrania zakupu ratalnego, koszt przedłużenia ochrony produktu* również zostanie rozłożony na raty) oraz opcje transportu i wypełnij formularz dostawy. Nie zapomnij zapoznać się z regulaminem naszego sklepu jak i regulaminem warunków ubezpieczenia sprzętu w STU Ergo Hestia SA.
- Po skompletowaniu zamówienia zamówione produkty zostaną do Ciebie dostarczone. Wraz ze sprzętem (lub oddzielną przesyłką wysłaną Pocztą Polską) zostanie dostarczona polisa* ubezpieczenia nabytego sprzętu. Czas ochrony produktu jest liczony jest od daty zakupu. W okresie trwania 24-miesięcznej gwarancji producenta (24 miesiące) wszystkie usterki należy zgłaszać w autoryzowanym punkcie serwisowym danej marki. Po upływie tego okresu usterki zgłasza się u ubezpieczyciela STU Ergo Hestia SA – szczegółowe instrukcje postępowania w przypadku awarii sprzętu podane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia załączonych do polisy*.
- Aby skorzystać z opcji Rozszerzonej Ochrony Produktu* Klient musi zdecydować się na nią w dniu zakupu sprzętu.
do 20.000 PLN
*Polisa/Przedłużenie ochrony produktu nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu art. 577-581 k.c., ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne. Zakres ochrony i wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela opisują Warunki ubezpieczenia.