()

Produktów w koszyku: 0

Kupuję
()Koszyk

Infolinia 801 408 248

( 32 727 54 34 )

Koszt połączenia według taryfy operatora

Menu

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Czym są Paczkomaty InPost?

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.
Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.


Zalety

Zalety Paczkomatów InPost:
Atrakcyjne ceny
atrakcyjna cena przesyłki;
 
Szybki czas odbioru przesyłki
wygodne odbieranie paczek z paczkomatów bez oczekiwania w kolejce, bez zbędnych dokumentów;
 
Odbiór 24/7
dostępność Paczkomatów 24h/7 – niezależność od kurierów, czy godzin otwarcia punktów pocztowych, samodzielne zdecyduj o porze i lokalizacji odbioru paczki;
 
Szybkie doręczenie przesyłki
doręczenie przesyłki do Paczkomatu InPost najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej nadania;
 
Powiadomienie mailem lub SMS-em
powiadomienie o oczekującej w Paczkomacie przesyłce za pomocą e-maila i SMS-a;
 
Bezpieczeństwo przesyłek
stały monitoring kamer wideo, gwarantujący bezpieczeństwo przesyłek w Paczkomatach InPost.
 

Dlaczego skorzystać z Paczkomatów ?

Paczkomaty InPost to innowacyjne rozwiązanie korzystne zarówno dla Klientów, jak i dla sklepów internetowych. Usługa ta gwarantuje firmom, oferującym zakupy on-line, szybki, wygodny i tani odbiór paczek przez ich Klientów, a samym Klientom pełną satysfakcję z dokonywanych zakupów.
Powiadomienie mailem lub SMS-em
Kupując w sklepie internetowym lub na aukcji internetowej, wybierz Paczkomaty InPost, jako formę dostawy.
Koszty przesyłki można uregulować za pomocą karty kredytowej lub przelewu on-line podczas składania u nas zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia przygotujemy paczkę i przekażemy ją firmie InPost, która jak najszybciej dostarczy przesyłkę do wskazanego podczas składania zamówienia Paczkomatu InPost.
 
Powiadomienie mailem lub SMS-em
Przesyłkę można monitorować za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl.
 
Powiadomienie mailem lub SMS-em
Maksymalnie do 2 dni roboczych paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Zamawiającego Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w skrytce natychmiast wysyłany jest SMS i e-mail z kodem odbioru w celu powiadomienia o możliwości odbioru przesyłki.
 
Powiadomienie mailem lub SMS-em
Przy odbiorze należy na ekranie Paczkomatu InPost wprowadzić numer telefonu komórkowego podany podczas składania zamówienia i kod odbioru otrzymany SMS-em, a skrytka z Twoją paczką otworzy się.
Na odebranie paczki Zamawiający ma 3 dni. Po 2 dniach otrzyma on ponowne przypomnienie SMS-em/ e-mailem o odbiorze paczki. Po 3 dniach paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczeniu paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.
 
W razie dodatkowych pytań Infolinia InPost dostępna jest pod numerem telefonu 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) i 722 444 000 (dla telefonów komórkowych). Można również skorzystać z Wirtualnego Doradcy.

Paczka za pobraniem

Do jakiej wartości można wysyłać paczkę za pobraniem?
Maksymalna wartość paczki pobraniowej to 5 000 zł.
Jak wygląda proces opłacania paczki za pobraniem?
Po otrzymaniu wiadomości sms i e-mail odbiorca powinien uregulować płatność za paczkę u naszego Partnera bądź w innym wyznaczonym do tego celu miejscu. Dokładny adres oraz godziny otwarcia podane są w smsie oraz e-mailu jaki otrzymuje odbiorca paczki. Odbiorca paczki przekazuje operatorowi terminalu POS numer telefonu komórkowego oraz kod płatności, które operator wprowadza do terminala a następnie otrzymuje kwotę jaka powinna zostać zapłacona za paczkę. Jeżeli kwota ta zostanie zaakceptowana terminal drukuje paragon z kodem otwarcia skrytki. Aby odebrać paczkę z paczkomatu wystarczy podać numer telefonu komórkowego oraz wpisać uzyskany kod otwarcia lub zeskanować kod kreskowy widoczny na paragonie.
Opcja odbioru przesyłki w Paczkomacie dostępna jest tylko dla wybranych kategorii. Informacja o możliwości wybrania takiej formy przesyłki pojawi się po przejściu do koszyka z produktami.
« powrót
Mixmedia Facebook

Chcesz być na bieżąco z aktualnymi nowościami
oraz promocjami w naszych sklepach?

Zapisz się
do newslettera

i odbierz 10 zł na zakupy!*

* dotyczy zamówień powyżej 100zł

zamknij [x] Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.