AGD drobne

()

Produktów w koszyku: 0

Kupuję
()Koszyk

Infolinia 801 408 248

( 32 727 54 34 )

Koszt połączenia według taryfy operatora

Menu

Przedłużenie gwarancji

Przedłużenie gwarancji

Dlaczego przedłużyć gwarancję?

  • bezpłatna naprawa w przypadku, kiedy nastąpi nieoczekiwana awaria sprzętu,
  • nieograniczona liczba napraw w czasie trwania okresu ubezpieczenia,
  • wystarczy jeden telefon do Centrum Autoryzacji Szkód, aby zgłosić powstałą szkodę,
  • w przypadku niemożności naprawy z przyczyn technicznych lub ekonomicznych wymiana sprzętu na nowy,
  • przedłużenie gwarancji można wybrać podczas składania zamówienia przez Internet,
 

Jaki wariant wybrać?

Przedłużona gwarancja - pakiet podstawowy

Przedłużenie gwarancji producenta o kolejne lata. Maksymalnie gwarancję można przedłużyć do 5 lat. Zabezpiecza sprzęt przed awariami nie wynikającymi z winy użytkownika.

Przedłużona gwarancja - pakiet rozszerzony

Obejmuje zakres Wariantu Podstawowego rozszerzoną o ochronę sprzętu przed uszkodzeniami będącymi następstwem nieszczęśliwych wypadków, przepięć, kradzieży z włamaniem oraz rabunku.

 

Jak przedłużyć gwarancję?

  • Po dodaniu produktu do koszyka i złożeniu zamówienia pokaże się okienko z dostępnymi wariantami przedłużenia gwarancji do wyboru – w zależności od rodzaju towaru okres ten wynosi od 1 roku do 3 lat. Jeżeli nabywasz kilka towarów, musisz dla każdego z nich z osobna wybrać opcję przedłużenia gwarancji. Łączny koszt pokaże się po kliknięciu w "Przelicz koszyk".
  • Jeśli chcesz przedłużyć gwarancję o dany okres, wybierz interesujący Cię wariant. Koszt przedłużenia gwarancji jest widoczny po prawej stronie, przy danym wariancie. Jeżeli nie chcesz przedłużać gwarancji, po prostu kliknij "Nie chcę przedłużać gwarancji" – w takim wypadku masz jeszcze 60 dni na zmianę decyzji (licząc od dnia zakupu).
  • Po przejściu do sekcji "Płatność i dostawa" wybierz dogodną dla Ciebie formę płatności (w przypadku wybrania zakupu ratalnego, koszt przedłużenia gwarancji również zostanie rozłożony na raty) oraz opcje transportu i wypełnij formularz dostawy. Nie zapomnij zapoznać się z regulaminem naszego sklepu jak i regulaminem warunków ubezpieczenia sprzętuSTU Ergo Hestia SA.
  • Po skompletowaniu zamówienia zamówione produkty zostaną do Ciebie dostarczone. Wraz ze sprzętem (lub oddzielną przesyłką wysłaną Pocztą Polską) zostanie dostarczona polisa ubezpieczenia nabytego sprzętu. Czas gwarancji jest liczony jest od daty zakupu. W okresie trwania 24-miesięcznej gwarancji producenta (24 miesiące) wszystkie usterki należy zgłaszać w autoryzowanym punkcie serwisowym danej marki. Po upływie tego okresu usterki zgłasza się u ubezpieczyciela STU Ergo Hestia SA – szczegółowe instrukcje postępowania w przypadku awarii sprzętu podane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia załączonych do polisy.
  • Aby skorzystać z opcji Rozszerzonej Gwarancji Klient musi zdecydować się na nią w dniu zakupu sprzętu. 
 
Przedłużoną gwarancją mogą zostać objęte towary o wartości
do 20.000 PLN
Kupiłeś u Nas sprzęt bez Przedłużonej Gwarancji (Wariant Podstawowy), nic straconego - skontaktuj się z nami!

 

« powrót
Mixmedia Facebook

Chcesz być na bieżąco z aktualnymi nowościami
oraz promocjami w naszych sklepach?

Zapisz się
do newslettera

i odbierz 10 zł na zakupy!*

* dotyczy zamówień powyżej 100zł

zamknij [x] Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.